Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w sieci to dziś skomplikowane zadanie, ogromna konkurencja sprawia, że powinno się się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych kontrahentów, by byli skłonni w chwili obecnej u nas zostawić własne pieniądze. Idealnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze zwykłym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być zatem tak, że reklama sklepy w siecigo będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że być może ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tym podobne. Jeżeli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja zmian, ale najpierw należy taką listę mieć. Jeżeli już posiadamy i pragniemy, ażeby zarabiała więcej, nie posiada lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, aby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najistotniejsze idealny język i perswazyjny przekaz, a co bardzo ważne odpowiednie dobranie targetowej grupy - na tym polega optymalizacja zmian. Każda lista adresowa ma możliwość zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży funkcjonuje.

Inne informacje: porównywarka google.
This entry was posted in .

0 komentarze:

Prześlij komentarz